visfestival

2011-07-16

Åkte in till vis igår iallafall. Tänkte hoppa över det och gå idag istället. Och se om man hittar någon rolig vän att gå med. Bara att höra av dig isf om du vill. Men det var en fredagskväll igår, mina syskon var inne och mamma&pappa ville med åka in. Och de stort sätt tvingade in mig, för de tyckde inte att jag skulle sitta ensamen hemma på en fredag.
Så vi åkte in mellan 9-10. Träffade en av mammas kompisar, Marie. Så vi umgicks lite och hon släppte in på mig på krogen :D haha, hur känns det? en fjortonåring går in på en krog när det är mellan 18-20 års gräns.



bilder tagna av mobilkameran.

Försökte hitta några roliga personer där inne. Någon kompis som man skulle kunna hänga på. Jag träffade många bekanta, men ingen intersserade mig att hänga på. Men det blev en kul kväll iallafall.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Gott med zingo

2011-07-16 @ 13:36:08
URL: http://kvickiis.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0