natti natti :)

2011-06-03

Är hur trött som helst nu. Funderar faktiskt på att gå och lägga mig. Har kollar på Talang 2011 nu på kvällen, och Wallander är nu med. Har försökt pluggat religion samtidigt på pauserna. Har väll lyckas med 2 frågor ikväll eller nått. Haha, men måste verkligen ta i tag i religionen nu. Provet är lixsom på tisdag och jag har inte kommit hälften med frågorna än. Jag känner mke av stress och press.

Jag ska bara kolla när Wallander slutar på tv. Om det är mke tid kvar av den, så ger jag upp och går o lägger mig. Om jag inte ska ta en macka först. Har bestämt att jag ska upp tidigt imorgon. Undra hur det kommer gå. Och så ska jag plugga en stor del av dagen. Hahah, kommer ju aldrig bli av.

Kommentarer
Postat av: Gissa vem? ;)

Prov nu!?? :o

Det är snart sommarlooooov! Nu ska man väl inte ha massa prov? Nu skaman slappa i skolan tills sommarlovet! :D haha tycker synd om dig Linnea ;)

2011-06-04 @ 00:04:49



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0