Om man vill veta vad klumpighet är, så kom till mig

2011-03-23

Jag skulle ju ut på en promenad efter maten idag, och jag gick ensamen för det behövde jag lite. Komma ifrån allt och alla. Men att gå en promenad i skogen kan bli till ett äventyr. Jag tänkte ju gå lite på ställen där jag inte hade varit så mke förut och se lite nytt. Jag gick där lite hullerombullen och hade ingen koll på vilket håll jag kom ifrån från allra första början. Så plösligt så märker jag att jag är vilse. Fick panik och visste inte vad jag skulle göra, haha, sen så hittade jag ett traktorspår så jag tänkte den måste ju iaf komma från några hus eller en väg? Så jag började följa den, sedan mke längre fram så kom jag till en stor äng. Skogsvägen fortsatte åt ena hållet och restan runt om mig var bara ängen. Jag gick runt lite på ängen för att se om jag kände igen med men icke då. Men så några hundra meter från mig så ser jag en jägarplats med massa saker vid som jag kände igen. Så jag skulle springa dit, men så mötte jag på en beck som jag var tvungen att ta mig över. Så jag hittade typ en gren som låg över becken som en bro, och där på skulle ju jag upp och balensera. Självklart så åker jag i i becken -.- blir dinsur och fick klättra upp. Sedan så kände jag igen jägarplatsen och visste vägen hem, så där gick jag helt dinsur typ i en kvart innan jag kom hem till hiset igen.

Gud, det där kan jag lova att det var sista gången jag går själv till en okänd plats i en skog ;s men jag mötte på en del djur :) rådjur, 5 tranar, 2 svanar och några änder. Haha, som tur så var det ju inte så farliga djur ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0