man lär sig av sina misstag

2011-11-22


Nu sitter jag här i min väntan. Jag väntar på att det ska finnas varmvatten i huset så att jag kan avsluta kvällen men en varm dusch.

Under dagen har jag faktiskt inte gjort något speciellt. Bara varit hemma och slappat. Chillat och tagit det lugn med min ro. Hade inget plugg ikväll att ta i tag i. Eller jo, religionen och geografin. Men de har jag så mycket tid till. Så jag tog lite ledigt ikväll ;)

Nu ska jag läsa genom lite bloggar och vara social med vännerna. Har letat lite efter nya 30-dagar listor. Har hittat en del interssanta som jag kanske kan hålla igång. Får se när det blir av. Eller vad tycker ni? :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0