no school today

2011-11-27

En extra dag ledigt efter helgen. Studiedag! Men om man han en pappi som min, och hans minne inte räcker så långt. Så blir man väckt vid sju ändå. Men med att kämpa lite, så kunde jag iallafall somna om.

Nu ska jag bara äta lite frukost. Och sedan tänkte jag faktiskt dra mig ut en stund. Att fota lite och så. Det är ett fint väder, och nu har jag äntligen batteri i kameran också. Jag fotade lite igår med. Fast det funkar ju inte seriöst att ladda över bilderna till datan! jag blir så arg på't. Så nu får jag väl be Robin om hjälp.

Kommentarer
Postat av: linnea öster

skönt med studiedag, har jag också på torsdag :)

2011-11-29 @ 14:38:19
URL: http://linneaoster.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0