säg aldrig nej till dina drömmar

2011-09-21

Dax att blogga igen kände jag. Sitter här lite uttråkad och har ingenaning om vad jag ska hitta på. Skolan idag har varit seg. Väldigt seg men rolig. Izza är tillbaka, underbart att få träffa henne igen. Engelskaförhör och hemkunskapsförhör, de båda gick helt bra. Tror nog att jag lyckades väldigt bra med dom. Som vi får hoppas också iallafall.

två bilder från hemkunskapen ~

Nu är jag hemma igen, eller har varit det nu ett vädligt bra tag. Har inte hunnit gjort så mke. Ätit mat, kollat lite på skolböckerna och så. Ska nu sätta mig och skriva till Emmy kom jag på. Och så skulle jag också kolla efter bio till helgen kom jag på att jag måste göra också ;d

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0