det har jag köpt idag :)

2011-04-15

Har varit i stan lite idag med mamma. Köpte egentligen inte så mke, bara lite smink och leksaker till Bella. Hon är verkligen bortskämd som alla mina andra djur är och har varit. Haha, för mig så ska dom trivas så bra som möjligt. Vi tog en fika tsm med. Nu vet jag inte precis vad jag ska hitta på, vi har precis ätit middag. Det vart att äta lite sent idag, haha. Vi kom inte precis igång med maten i tid. Pappa ska visst åka ner till farmor i gunnebo nu hade han tänkt. Undrar om jag ska hänga med en tur. Det var länge sen jag träffade farmor och så har jag inte någon bättre för mig ikväll. Så jag hänger med nog, får se om jag träffar någon annan också i gunnebo xd

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0