nytt inlägg ;)

2011-04-13

Haha, jag har tagit reda på att det är den trettonde idag ;) haha, om någon ville veta alltså.

Har inte börjar plugga än, inte så bra. Jag gör det väldigt svårt för mig. Sparar allt till sista dagen typ. Nehe, men om jag ska ta någon och äta, är visst lite smått hungrig. Mamma och mormor har bakat bröd idag så jag tänkte äta upp det nu ;) och lite o´boy till, var länge sen med. Tänkte att jag skulle tränat idag med men jag orkade verkligen inte. Jag har inte haft så mkt ork till någonting idag tycker jag. Men jag ska iallfall äta nu, och sedan duscha lite och sista plugga och sova. Så får min kväll se ut :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0