Skolan var det här :D

2011-04-06

Åkte till skolani dag, fick se om jag orkade den. Var där hela dagen och jag var skapligt pigg. Hur kul som helst att träffa alla igen, sin stimmiga och barnsliga klass som aldrig är tyst ;) haha.

Åkte hem efter skolan, åt middag skapligt idag. Så fort jag kom hem så fick jag sätta mig vad köksbordet och äta och vara glad. Tio, kvart över 4 så åkte jag till a-rum igen... skulle ha utvecklingssamtal. Onödigt om jag får använda mina ord, händer ingenting, segt och usch. Men jag lyckades att hålla mig lugn iallfall, och det gick skapligt. Jag hatar när lärare och föreldrar träffas, dom ska inte träffas. Och så hatar jag när massa folk pratar om mig som om jag inte vore där fast att jag precis sitter bredvid dom. Men bara: hallå, jag är här! du behöver inte prata med mina föreldrar/lärare som om jag inte vore här! ;o
Och så hatar jag närlärare försöker få kontakt med en, usch.

Nehe, pappa skulel visst ha datan nu, bloggar mera senare nog.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0