Bilder från dagen.

Hej, Izza här.  Linnea skulle gå o äta något, o sålänge tänkte ja ladda upp lite bilder från dagen o här kommer dom ;

gfjg
Åhlens häng. Oh yeah, vi älskade korten med musik :d
dsgfdgs
Fågelsång boken, HAHAHA. Fåglarna gjorde hundljud/grisljud. Den o korten gjorde våran dag :')

ghjkfd
Izza ~
fxfhs
Vet inte om Linnea blir så glad när ja laddar upp denna bild, men ser ni inte hur söt hon är ? :D

Fiskmåsen Kurt, värsta ful o mobbad. Han var ensam fiskmås i sitt ankumgänge. Kurt & co, oh yeah :d
ghsh
Har du kul Izza? Svar; JA !hgsdfhs
Har du kul Linnea ? Svar; JA!
xhbfs
Yesssssss , här var vi ja. ;d
gshs
Hello kitty godis hade dom på Hemköp ja!

Egobilder på bussen vare ja!
xbxcv
Julia, Magda o Linnea ;d
fjfdh
Busseeennn :D
sgfdfs
Har man kul på bussen så har man , HAHAH håller på att dö av garv på bilden .. :d
djdgj
Avslutar med en bild på en av Kurts guzzar :d
/ Izza

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0