Dagens låtar

2011-08-20

Lady Gaga - Born this way. Den är rätts så uttjatad på radio kanske för er. Men jag har ingen fantasi med mig just nu. Ni har ju lyrics med, så ni kan sitta där hemma och sjunga med :) haha.

Kom också på att jag inte körde med någon Dagens låt vid förra veckan. Så jag gör såhär: Här så har ni Ulrik Munther också med Born this way. Så får ni lite att lyssna på. Och så kan ni ju lyssna lite på skillnaden mellan de två låtarna :) Ja, och för er som inte hör eller vet det, så är det samma låt..

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0