Dagens sötis

2011-08-10

Pingviner att ett väldigt fint djur om ni frågar mig. Lite skickliga också, fast det kanske inte syns så mke på den här videon. Den bästa delen är ju helt klart när några pigviner har lyckas att komma upp, men sedan kommer det några andra bakifrån som puttar ner dom igen. Hihi, det förtjänar en plats på min blogg. Men vem vet, de kanske leker "herre på täppan".

Och lite ointerssant fakta, så väger jag lika mke som ett såndant djur ungefär. De väger runt 39 kg som jag. Väldigt många retas lite med mig för det ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0