jag har underbara vänner!

2011-08-18

Jag höll på med städningen. Men sedan så kom jag på att jag skulle göra en snabb sak här vid  datan. Och så fasnade jag här som vanligt. Har suttit länge nu och skrivit till Emmy :) En fantastiskt tjej som jag bara har kännt i en vecka. Om jag ska vara ärligt så var det faktiskt Ulrik Munther som förde oss samman. Sitter även och pratar om imorgon med Izabelle.

Men måste väl gå nu och fortsätta min städningen. Kom ju på Bellas bur också ska bli ren idag.  Och mina naglar måste målas om igen. Eftersom de vart helt förstörda härmondagen.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0