imorgon sluta vi

2011-12-21

Nu ska jag gå och bädda ner mig i sängen, och börja läsa. Känner mig fortfarande lite frusen av mig efter att stått och väntat på bussen. Och så måste jag börja läsa en bok som heter "M som i Mara", eller något liknande. Man kan säga att det är en läxa över lovet. Ska läsa ut boken och det är väl bäst att sätta igång redan nu? :)

Emelie åkte hem förut från skolan, hon mådde inte bra. Jag får hoppas på att hon kryar på sig nu så att det inte blir något nu lagom till jul. Hoppas hon kommer imorgon iallafall. Hon fick sin julklapp av mig idag, jag glömde den inte hemma. Bra jobbat Linnea!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0