En fredag hemma i sängen ;d

2011-02-04

Jag har ju lyckas att bli sjuk. Kände faktiskt av det lite igår när vi var i stan. Det här är inte alls roligt. Jag har ont i huvudet som om den skulle sprängas, min näsa är täppt, jag är varm som om jag vore solen, och svag är jag med. Förut idag när jag skulle göra ägg så satte jag mig ner på golvet för att nå en kastrull som var längst ner och längs in i ett underskåp. Jag höll ju på att inte komma upp igen. Jag bara satt där och kämpa som fasike. Skakig är jag oxå, men det brukar dom flesta bli när dom är sjuka tror jag.

Jag vaknade vid 7 på morgonen och skulle gå till skolan innan jag märkte att jag var sjuk. Så jag sa åt pappa att ringa in till skolan och så fick jag stanna hemma. Somnade om men vaknade igen runt 9 tiden. Gick upp och gjorde ägg och varm o´boy till fruksot. Satte på en film, High School Musical 2 fick det bli. Somnade en liiiiten stund där. När filmen var klar så gick jag till sängen igen och sov. Sov ganska så länge faktiskt, men jag vaknade av att jag var dö varm. Solen lös ju stark rakt på mig. Men jag lyckades att somnade om ändå igen och jag vaknade igen av att telefonen ringde och ingen svarade, jag var tydligen ensamen i huset. Och jag orkade inte spring upp för att svara. Somnade om igen efter en stunt. Gick upp igen runt två tiden och tog ett glas vatten, och sedan satte jag mig här när jag såg att datan var ledig. 
Nu ska jag gå ifrån och lägga mig i soffan och glo på tv igen, höörs :) 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0