jag skaka-a-a-ar

2011-02-15

Hallå där igen :D nu är jag tillbaka här på bloggen :)
Skolan har varit helt okej, bara varit lite segt. När vi skulle åka hem så fick vi stå och vänta runt 30-40 minuter på bussen innan den kom. Väldigt sen, jag var ju till is. Men annars så har dagen varit okej.

När jag kom hem senare så tog jag varm choklad, en macka och sedan kröp ner i soffan med täcke och glodde på Disney Channel och sms lite med folk.
Nu så har jag precis kommit från matbordet. Åt potatisplättar med becon (staving). Och nu så sitter jag här. Ska bara kolla lite på andras bloggar på facebook sen så ska jag börja plugga religon här vid datan. Vi är fortfarande kvar på Grekiska gudar, och det ska vara klart tills efter sportlovet :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0