en långfredag

2011-02-19

Jag är hemst ledsen att jag är så dålig på att blogga. Men igår somsagt så sa jag ju på morgonen att jag kanske inte skulle hinna med att blogga. Men det hann jag ju, iaf med 30-dagar men sen inte om dagen i stan. Utan det får bli att berätta idag.

Började ju med att klara av den sega morgonen. Men jag kom upp skapligt bra, runt 6 tiden steg jag upp och duschade. Jag blev klar med min solstol på slöjden med :D väldigt stolt, har hållit på med den över ett halvår nu. Men nu så gör jag strumpor/socker. Körde lite med svenska, no och musiklektionen efter det. Och bild på den sista. Sen vart det att rusa upp till bussen med Emelie.
Vi tog först en fika när vi kom in till Västervik. Sen så började vi att shoppa. Jag köpte inte så mke eftersom jag, Anna och mamma ska antagligen till Linköping eller kalmar nu någongång i veckan och shoppa lite. Så jag sprarade pengar till det mer ist :) Men tre klädsplagg iaf och lite godis.

Vi höll på att missa bussen oxå när vi skulle åka hem, för vi trodde att det fanns en busshållplats där vi Åhlens. För det finns ju det på andra sidan av vägen. Men vi stod där och vänta och så åker bara bussen förbi. Så vi fick ju springa till sjukhusets busshållplatser fort för att inte missa den andra bussen som kom någon minut senare.

Jag kom iallafall hem runt 6 kanske. Och då la jag mig bara i soffan och vilade efter en lång dag. Kollade på let's dance sen på kvällen tsm med familj :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0