2011-01-23 :)

Ska snart hoppa in i duschen och duscha. Göra min i ordning och fräsh till när vi åker in till stan. Vi ska hem till mormor och morfar idag. Det är ju morfars dag idag, om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur gamal han blir. Men vi ska iaf vara där och fira och fika tillsammans.

Igår efter maten så var jag i hobbyrummet och höll på, precis som jag sa. Men jag blev trött på att arbeta så jag hittade massvis av bilder i ett skåp sen vi var små. Mke roligt faktsitk att sitta och kolla på sånt. Och jag har bestämt att jag ska göra ett album med mig i sen jag var liten. Självklart så får famljen och vänner oxå vara mer på bilderna i den, tihi.
Jag kollade sedan på fångarna på fortet. Jag hejade såklart på småsyskonen bara för att jag är den minsta i min familj och jag vet presic hur dom känner sig. Sedan så gick jag ut till hobby-rummet igen och kollade klart på alla bilder tills klockan var runt elva på kvällen. Haha, sedan så var det en film på tv som Anna och mamma glodde på som jag oxå satte mig och kollade på på slutet av den.
Sedan vart det natt och sova. Men måste nog hoppa in i duschen nu om jag sak hinna.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0