en åskmorgon

2011-07-02

Vaknade runt tio av den hemska åskan som dunndrade precis över oss. Förfärligt oljud. Så det var bara att kliva upp, var ju ingen mening att ligga kvar precis. Väckte Anna och lite så, åt frukost. Just nu så har åskan precis slutat ungefär. Så den häll ju på ett bra tag. Jag är aldrig rädd för åskan. Men idag, så var jag på gränsen till att bli det. Det kom massvis med blixtar och smäller. Trodde ju att åskan var en meter övanför huset.



Men idag vet jag inte vad jag ska hitta på redigt. P.g.a det dåliga vädret. Är ju fortfarande regningnt. Hoppas det blir bättre under dagen.

 


Kommentarer
Postat av: felicia

kul :D



detsamma :)

2011-07-02 @ 12:11:15
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Mia

Fin bild! :)

2011-07-03 @ 14:12:38



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0