Home, sweet home

2011-07-22

Vaknade min första morgon i min egna säng. Väldigt skönt att sova i en bekväm säng men svala kuddar och täcke. Åskade hela natten här. Kunde knappt somna igår för att det blixtrade så mke. Det bara lyste upp i mitt rum hela tiden. Har nog aldrig varit med om ett sånt väder, någonsin. Men jag fick min sömn, och idag så vaknade jag väldigt sent.

Semester har iallafall varit rolig. Och det känns skönt att vara hemma igen. Vi kom till våran stuga runt tre tiden på dagen ungefär i tisdags. Dagen var väldigt regning, så vi var väl inne för det mesta. Onsdagen och torsdagen så var vi inne på High Chaparral hela dagarna. Och så igår kom vi hem mellan halv åtta- åtta. Bilder kommer senare idag :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0