mina dagar i Norrhult

2011-07-14

Då kör vi. Ska berätta om dagarna nu. Jag kör bara lite fort, så att ni vet lite ungefär hur jag har haft det och gjort. Orkar inte precis sitta här tills kvällen kommer.

Söndagen: Dagen då jag åkte dit. Kom till Norrhult ungefär strax efter sex. Pappa som tjusade ner oss, stannade på en fika. Sedan resten av kvällen så bäddade jag och Anna sängarna och packade upp lite. Vi fick bo i en egen stuga utanför självaste huset. Satt och kollade på tv och fikade bara lite på kvällen.

Måndag: upp vid nio, fixade sig. Och sedan dra sig till Älgparken som ligger strax intill Totebo. Så vi hälsade på älgarna lite. Var där förra året med. Fast den här gången så var jag iallafall inte lika rädd ;) Sedan så kom min morbror och ingifta moster till Norrhult för ett fik. Sedan hände det väll inte så mke mer på den dagen. Åkte och handlade lite och så.

Tisdag: så var vi i stan stort sätt hela dagen. Från elva till sex på kvällen. Mormor och morfar skulle spela boule. Så jag och Anna gick på stan så länge. Sedan gick vi alla upp till våran andra ingifta moster Netta. Fikade lite och så. Sedan åkte vi till till en resturang och åt middag. Åkte ännu en gång och handlade. Sedan begärde vi oss hem.

Onsdag: Då var vi mest bara hemma i Norrhult. Jag och Anna var ensamna hemma ett tag till tolv ingefär. Men vi umgicks bara hemma då och så. Det var ett sånt dåligt väder. Så vi hittade mest på saker inne.

Torsdag: Gick upp och åt frukost. Började sedan städa och plocka undan i våra stuga, packa ner allt från våran packning och så. Fick en fika innan mormor och morfar tjustade hem oss :))

Och nu är jag hemma!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0