inkommen från en stekande sol

2011-06-05

Har suttit ute i trädgården och solat o läst. Tycker inte att jag har fått så mkt mer färg på mig innan helgen började, fast att man har solat hela helgen. Tänkte ta ett glas vatten eller saft nu, skulle sitta väldigt bra.

Åkte ut till Tovehult förut runt tolv kanske? tillsammans med mamma, Robin och Johanna. Det var skönt att komma ut lite, och inte bara sitta hemma och plugga.

Funderar också på att ändra header? något som jag kan gå och grunna på lite :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0