Våren börjar komma... igen

2011-03-26

Har percis kommit in nu. Har varit ute på en promenad med Anna. Tog inte med kameran så det blir inga bilder. Vi låg på ett berg ute i skogen och solade oss, hihihm Eller rättare sagt, jag låg och solade mig ;)
Nehe, mamma säger att jag ska hjälpa till med maten nu men jag tänkte ju ta en redig tidig vårstädning i mitt rum. Får se om jag hjälper till med maten lite iallfall. Senare på kvällen så ska jag sätta mig lite i hobby-rummet hade jag tänkt. Både för att göra klart min bilduppgift från bilden i skolan och sedan att jobba lite med mitt album som jag håller på med. Duscha blir det med, känner mig väldigt skitig. Och så blir det väll antagligen att kolla någonting på tv eller film :)

Går att lägga upp bilder igen här på bloggen. Väldigt skönt, så att det inte ser så tomt ut på mig blogg. Men jag kör på en rejäl sommar bild som jag tog förra året, 2010.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0