alla blir rädda i onödan

2011-05-21

Jaha, då går jorden under snart då ;) haha, det är ju ett stort skämt att folk går med på´t. Vi kommer leva imorgon. Det vet jag, utan tvivel.

Har varit i Västervik under dagen. Gick på marknaden och i klädaffärer med moder. Marknaden vart det en stor besvikelse på. Pytte liten och inte roligt att titta på. Visst så hittade jag två linnen, som jag inte kunde ha. Jag tycker iallfall att Västerviks marknader kan ta och bli lite bättre :)
Köpte en bikin iallfall, bikiniöverdel - H&M, bikiniunderdel - Lindex.
Nu så tänkte jag gå ut och sätte mig i solen och spela lite gitarr. Har fasnat lite för att spela. Det var faktiskt roligt, även att jag inte är bra på det. Eller så kan jag gå och hjälpa mamma med maten och börja med salladen :) Blir grillning.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0