Skolan idag..

2011-04-25

Var ju somsagt på två studiebesök idag med 7:an. Ett på Elfa och ett på reningsverket. Vart först att åka till reningsverket på morgonen. Inte precis det trevligaste stället jag har varit på. Det stank och det var äckligt. Förstår inte varför vi skulle dit. Lärde mig inte så mke, höll bara för näsan hela tiden och ville där ifrån. Vi fik se en film om det också, om reningsverket i Västervik.
Sedan så fick vi äta. Jag, Emelie, Linnea och Moa gick till Åhmans för att få någonting i magen. Är inte så förtjust i sån mat men det fick duga. Vart väldigt mätt. Jag köpte bara lite pommes och en hamburgare, med en chokladbit till efterrätt.
Sedan så gick vi till Elfa. Där fick vi går runt i fabriken och se på maskiner och fick veta hur dom fungerade och så. Fick frågor som vi skulle svara på, om vad vi hade lärt oss och så. Fick fika där med. Jonny drack typ upp all saft ;o

Dagen blev väll lite okej. Kanske inte precis dom roligaste studiebesöken.

bara någon bild, inget med dagen och göra..

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0