tiiisdag :)

2011-05-24

Bloggade ju inget mer igår. Jag är ledsen för det. Men jag sa att kvällen skulle vara upptagen av pluggandet- religion. Jag tänkte att jag skulle göra provet idag, men jag gör det nästa vecka istället.

Har precis kommit hem, från godishuset. Var där nere och köpte en glass och tuggummi. Just nu så sitter jag här med lite musik på. Väldigt fint väder är det ute, lite blåsigt kanske men ändå soligt :)
Skoldagen var helt okej. Dom nya sjuorna till hösten var på besök. Jag känner en hel del av dom. Men jag träffade inte på de så mke. De hade sitt att göra och jag hade mitt. Annie var lite på besök med. Har saknat henne helt enormt ;o

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0