Dag 12 - Min favorit butik.

2011-11-12

Jag har inga favoriter precis. Känns som att jag inte har några favoriter av någonting? hah. Men iallafall, jag går i alla möjliga affärer. Men jag tycker att bikbok är en skön klädaffär, Gina tricot och Cubus är också rolig klädaffär. Lindex och H&M är jag inte så jätte förtjust i. Fast jag går i dom ändå. Kan hända att man hittar något snyggt. Fast oftas är det bara tråkiga kläder. Fula och inte alls några glada färger. 

Och oftas är det väl mest i klädaffärer jag går i. Om det inte är något som jag är ute efter i andra butiker så går jag ju självklart i dom med liksom? hah.
Men sen är jag inte precis den tjejen som följer mode och klär mig i "tjejkläder" precis. Med massa pynt och extra på. Som t.ex sjalar, bälten, smycken osv. Utan för mig gäller det bara ett par tajts/leggings och sedan någon tjockärmat eller ett linne/t-shirt med något tryck på. Och sedan var jag klar ;) är inte så mycket tjej av mig, bryr mig inte för det mesta. 


 


Kommentarer
Postat av: rrebecka

sv: ohja, det var bäst! :D

2011-11-12 @ 18:31:47
URL: http://rrebeckan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0