en egen taxi

2011-11-29

Sorry för att det inte vart något mer inlägg igår. Fast var rätt så upptagen. Försökte förstå mig på geografin och nöta in den. Som jag skriver i varenda inlägg nu typ. Jag börjar bli rätts så tjatig. Men allt går åt helvete säger jag bara. Förvånad? knappats.

Marie sov över hos oss inatt med. Marie och Shelby. Så då fick man en egen taxi till skolan. Hon övningkör ju och älskar att köra bil. Så då körde hon mig till skolan. Härligt, så slapp jag stå och vänta på bussen. Men självklart åker bussen en bit framför oss påväg till skolan. Men sedan så åkte vi två olika vägar. Så Marie körde tävling med den om vem som kom först till skolan. Hahah, kan man bli mer skönt eller?


Kommentarer
Postat av: Paulina ♥

har du en systemkamera? :D

2011-11-29 @ 17:33:48
URL: http://paulliiinn.blogg.se/
Postat av: Julia

hejsan allt bra idag?:)

2011-11-29 @ 18:05:41
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0