en tur i Vimmerby

2011-11-02

Är tillbaka igen. Och den här gången är jag lugnare och inte stressad över något :') som ni nog förstod så försov jag mig i morse. Jag, mamma och Marie skulle dra till Vimmerby och ha kört ifrån huset vid halv tio. Men då vaknade man istället. Mamma kom precis hem från att varit i stan för att hämtat upp Marie då. Och så ligger jag i min säng och sover fortfarande. Även att pappa, mamma, storebror, väckarklockan och sociala vänner hade väckt mig varsin gång på morgonen. Men jag tyckte visst att jag behövde en sovmorgon. Men vi kom iväg iallafall.

Var faktiskt inte på något shoppninghumör idag. Men jag fick med mig en tjockärmad hem iallafall. Super skön. Mycket kärlek till den från mig. Jag tog en storlek större än den på bilden för att drunka ännu mera i den. Ska nog aldrig ta av den nu i vinter :'D





När jag kom hem till huset igen var jag helt slutkörd. La mig i soffan med Marie och sov stort sett. Men sedan blev det mat som förstörde allt. Så nu har man precis kommit ifrån matbordet ungefär :) men dagen vart toppen ändå.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0