förfärligt

2011-11-25

Det har brunnit! Fick reda på det mitt under skoldagen då min vän från Värnamo skickade sms och frågade om jag var okej. Och såklart fattad jag ingenting vad hon menade? men det visade sig att det har brunnit ute i Västerum. Här läst lite om den nu här på internet. Och så har jag snackat lite med Anton som bor där i närheten, och pappsen som brukar hänga med i nyheterna och veta allt. Fast jag är faktiskt lat och orkar inte sitta här och rabbla upp massa till er om självaste grejen. Eftersom jag själv inte vet så mycket om det. Men om ni är intersserade av allt det som här hänt under nattens gång, så kan ni läsa lite själva, eller kolla på bilder och se på videos. Så HÄR kan ni se en video om det och interjuv. HÄR kan ni läsa om hur skolan är hotade av branden. Eller HÄR kan ni läsa om de skadade personerna och den "försvunna" kvinnan. 
 

brand
Det enda som är kvar är en svart mark, och en skorsten.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0