slut spelat

2011-11-04

Oj, när man spelar trummor så rinner ju tiden bara iväg. Satt det uppe runt en och en halvtimma. Bara sitta där och slå lite med pinnar så att ett ljud kommer fram. Så härligt. Ska nog bygga upp mitt intresse för trummandet lite mera. För det är ju sjukt kul.

Jag fotograferade lite också. Men nu är det något fel antagligen på kameran, minneskortet eller datan. För det går inte att ladda övet till datan från kameran. Får testa lite senare och se. Annars så måste jag leta upp felet.

Nu har jag ingenaning om vad jag ska göra? känner lite hunger i min mage. Så om jag ska vara duktig och ta något att äta. Bliv väl så :)

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography



SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM

2011-11-04 @ 14:34:16
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv; Det låter toppen, min dag var också riktigt bra!

Ha en fin fredagkväll!

Kram

2011-11-04 @ 15:39:15
URL: http://sannahestners.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2011-11-04 @ 15:51:24
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0