hela jag är trött och sliten på't

2011-10-01

Ikväll så var det Robin som har stått i köket. Han blandat bara i lite ingrediens från här och där, och bakat ihop något. Och då menar jag bokstavligen. Han tog i lite ägg, mjöl osv. Blandade ihop till en smet och la en klick var i muffinsformar. Så nu har jag provsmakat en, och den vart väldigt god :D

Känns som att klockan är typ, 10-11 på kvällen. Bara jag som tycker det? Ska väl ta något att äta nu tänkte jag. Måste egentligen ta och plugga till provet på måndag. Men jag känner att jag bara orkar inte. Jag har kämpat hela veckan nu för det. Och jag orkar inte nu, jag ger upp. Jag vet knappt vad jag ska plugga på ens? Jag får sumpa det nu, jag bryr mig inte.




usch ;o


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0