doppa för bästa smak

2011-09-07

Jag satte mig och försökte plugga nu. Istället så råkade jag somna framför böckerna. Här är en tjej som är lite trött visst. Så ska gå och lägga mig snarast faktiskt. Ingen ide att vara uppe längre om man inte orkar göra någon mer.

Testade förresten för första gången och doppa Ballerina kladdkaka i mjölk ikväll. Det var godare när man doppade än att äta det rent. Fast då ska man doppa ordentligt. Vart en bättre smak då. Fast det är ingen kex som jag kommer äta frivilligt ändå. Var inte så jätte gått. Inget som frästade mig iallafall. Men den dög iallafall, inget som man dog av.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0