I do anything för you

2011-09-28

Nu hör jag att pappa kommer hem igen. Så då blir det att gå härifrån och börja plugga med honoms hjälp. Hoppas verkligen att jag hinner med att bli klart med det ikväll. Svenskan lyckades jag faktiskt att bli klart med idag i skolan. Bara lite mer att göra innan det är helt 100.

Sedan ikväll så ska jag ta en extra lång dusch. Längtar verkligen att stå under varmt vatten som rinner ner på en. Och att bli ren och fräsh till dagen därpå.
Blir också att glo på Idol som går ikväll. Kollade aldrig på gårdagens avsnitt nu som jag skulle ha gjort, det funkade tydligen inte osv.
tycker faktiskt att Alexander ska bort från juryn. Eller heter han Alexander? inte ens det vet jag. Men vi hörs iallafall senare :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0