ny månad - september

2011-09-01

Jag visste att det skulle smitta av sig till mig av sjukan som alla går och bär på. Och just i den här helgen med, jippie. Jag grymt ont i halsen, huvudet och näsan rinner som en galning. Jag hoppas jag blir bättre genom dagen. Det är blir nog det sista inlägget för mig nu. Och så hörs på imorgonkväll istället. Hoppas att jag inte har glömt något med packingen nu. Jag har en känsla av det... ;o

Men det kommer nog bli kul de här två dagarna. Jag hoppas att alla ni är friska och glada. Och att ni hittar på något roligt om dagarna. Vi hörs iallafall :) Hejdå !

Kommentarer
Postat av: Molly tillbaka! :D

En ny månad ja, och jag har missat så sjukt mycket här på bloggen!! :(

Har ju missat flera månader :o

Inte bra, det ska de blir ändrat på :D

2011-09-10 @ 15:21:54



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0