Fårbo 2011 - del 1

2011-09-02

Nu blir det lite bilder från igår i Fårbo. Kan ju börja med att säga att det blev mke roligare än vad jag hade tänkt mig. Vi hade lite akterviteter på dagen tsm, vi lagade mat tsm och gjorde massa annat skoj. Man kunde välja mellan att sova i rum, stuga, tält eller vindskydd. Jag skulle sova i stuga med Linnea, Moa och Izza. Fast jag och Izza drog ner till vindskyddet på kvällen istället där vårt grabbgäng var. Så vi sov "över" hos dom stället. Vi hade grymt kul och mysigt. Det vart väldigt varmt också. Vi låg i en stort hög på varandra ungefär. Anton låg in mot väggen på magen. Så jag använde hela hans rygg till min kudde, och så låg Izza på min mage. Vi trängde ihop oss och plösligt så fanns det inget plats för mig längre. Izza knuffade in mig hela tiden på Anton. På morgonen så rullade jag över Izza och la mig bredvid Herman istället. För då fanns det ingen plats för mig längre. Mycket skönare, fast han var en hård kudde.
På kvällen också så badade Izza och Mathias med kläderna på, haha. Men bilder kommer från en lång torsdagsdag nu som nästan aldrig tog slut.








Jag orkar inte mera. Jag behöver sömn snart, så att jag får bort den här förkylningen. Men mer bilder kommer imorgon iallafall. Så du får gärna ta en titt in här imorgon också :D hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Herman! :D

Tack då bara för jag är en hård kudde! xDDD

2011-09-03 @ 18:09:56



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0