vad är rubriker bra för?

Jag har ju förstått att det är endel av Linneas kompisar som undrar vem jag är o så. Jag kanske skulle ta o presentara mig? xd.
Ja, jag är då Emmy. Ahlkvist i efternamn om det är någon som undrar. Jag bor i en liten stad mitt i Småland som heter Värnamo. Haha, jag väntar mig inte att ni ska veta något om den, inte särskild stor eller känd heller för den delen. Men någon kanske känner till High Chaparall? Det ligger en bit utanför. O nån kanske känner till typ Bruno Mattson? Han kommer härifårn. Eller om någon är intresserad av fotboll, så spelar Ifk Värnamo i Superettan nuförtiden :)
På min fritid spelar jag fotboll, lyssnar mycke på musik o är med kompisar, jag ägnar en hel del tid till läxor o sån skit oxå. Alltså är jag som de flesta andra tonåringar. 

Usch, tycker det är lite trögt i min hjärna just nu.. Har aldrig gjort sånt hära förut, så det får väl bli som det blir. Men jag kanske skulle ta o berätta hur jag o Linnea träffades? Hehe, du får skälla på mig sen Linnea om jag inte får det xd. 
Men såhär va det: 
Det va en kall, grå o regnig morgon. Det var alldeles tyst, inga fåglar kvittrade. Nere på fobollsplanen spelade barnen fotboll o plaskade i vattenpölarna. Vid bäcken badade ormarna bland stenarna o mössen gömde sig under löven. Haha, nej skojar. Ska va seriös nu :)

Den 11 augusti tror jag det va, men iallafall, då var det rix fm festival i Kalmar på schemat. Jag ville ju självklart dit bara för att Ulrik Munther skulle spela, han skulle även spela och signera på Lilla scenen. Så du gick man ju dit o kollade oxå. Haha, jag o min syster fick ganska bra platser faktiskt. Men lång som jag är känner jag ju mig "ivägen", o tur va det xd. Haha, Linnea o hennes syster ställde sig bakom oss, o jag kände att jag måste ju ändå fråga om de ser. Haha, så jag väntade mig om o frågade o de svarade att de gjorde de. Sen vart det inget mer med det.
Som ni vet så är ju Linnea jätteduktig på att fotografera, right? :) Hon hade skickat in endel av sina bilder på Ulrik till ulriksfanblogg, o hon hade fått en länkning till denna bloggen oxå. Så jag kollade bloggen, o fick se Linnea xd. Snacka om att bli förvånad. Det var ju den tjejen jag träffat för några dagar sen lixom? Så jag kommenterade lite o nu har vi fått jättebra kontakt :)
En kort berättelse om en lång historia.


Bara för att det var genom Ulrik vi träffades :)
Den här bilden är från när jag var i Jönköping o kollade på honom för andra gång, om någon undrar xd.

Men det här var nog allt för mig, hejdå eller nåt ;p


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0