fredag den trettonde

2012-01-13

Fyfan vilken väder det är ute. Just nu så är det världens snöoväder. Usch usch, det gillas inte. Vilken tur att jag hann in innan det började med stormen. Fick vänta i en timma eller nått på den förbaskade bussen, utomhus. Och med Love och Oliver med, gör inte saken bättre ;) Love hällde öl på mig, putta ner mig i en backe, sparka på mig osvosv. Och så satte han sig bredvid mig i bussen och mobbade mig massa, så roligt.
När jag kom hem så vart det genast på med tjocka kläder sedan ut till pannrummet. Och så satt jag där ute i en kvart eller nått, för att värma mig. Tills jag vågade mig in till rummen i huset igen, haha. Och nu sitter jag här :)

Har ni haft någon otur ännu? Det är ju fredag den trettonde. Oturens dag. Jag har inte haft så mke otur mer än bussen då. Annars så har det faktiskt varit väldigt lugnt för min del :)

Kommentarer
Postat av: Julia

-jo det går bra:)

2012-01-13 @ 17:43:36
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Tette

Ja okej! Jo ibland är det så, Man får vänta och se!

Nja de är väl typ samma. Nja jag själv ska inte heller göra något speciellt! Var bara idag då jag tittade på min blivande lägenhet. ^^

2012-01-13 @ 17:59:59
URL: http://misstette.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0