det roliga är över, bara att gå tillbaka till det tråkiga

2012-03-30
Hahah, blev inte av att plugga igår precis som jag trodde. Istället så somnade jag vid åtta tiden på kvällen i min säng, lampan tänkt, tjocka kläder på mig, och massvis med saker i sängen där jag låg. Vakande igen strax efter nio då Anna hade kommit hem från hennes prao och väckte mig :') tihi. Efter det åt jag bara lite och var mest med syster då, sedan vart det sängen igen.
Idag var det den sista dagen på pratiken. För sorgligt! Fick hejdå kram från alla barnen och de stog länge kvar och vinkade hejdå till mig. Så söta! Jag bara måste tillbaka och hälsa på någon dag.
Fick iallafall sluta en timma tidigare, så fick gå hem vid två. Då gick jag till farmor. Fick mellis där och väntade på pappsen kom runt halv fem. Då det vart middag där nere. Hon ville så gärna bjuda oss på middag så varför inte? Kom hem för någo timma sedan, och nu tänkte jag om jag skulle helt seriöst ta i tag med pluggandet...
Och jag sitter vid den nya datan, så jag har inga bilder eller något liknande ännu. Ska försöka fixa det. Och när man bloggar från den här datorn, så vägrar den att ha stycke. Så texten blir såhär tät och så. Kanske leder till att det blir jobbigt att läsa för er? ska försöka fixa det på något vänster.

Kommentarer
Postat av: aDanceLife

Sv; Klart jag är! Själv då?:)

2012-03-30 @ 21:47:59
URL: http://adancelife.blogg.se/
Postat av: marina

Haft en bra vecka? :)

2012-03-31 @ 09:34:58
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Heh, Taack ska du ha. :D

Vad ha du för dig idag? :D

2012-03-31 @ 13:46:00
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Isabella

Hej:) Fin blogg! Allt bra??

2012-03-31 @ 15:12:33
URL: http://beellizzen.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0