dagen har inte beståt av mke

2011-04-10

aoo, har ju inte hittat på så mke idag, precis så som det står i rubriken. Tanken var ju att jag skulle plugga hela dagen men så vart det inte. När jag insåg hur mke det var att läsa och lära så kände jag inte orken mera. Det var jätte mke som skulle göras, så det blir att sumpa provet i morgon. Jag tar faktiskt den chansen.

Aoo, jag och Anna har hållit ihop mke idag tycker jag. Vi har varit ute och tränar tsm, spelat wii tsm i någon timme istället för att pluggat. Och så nu på kvällen så har vi lekt lite med bella :) släppte ut henne i hennes lekhage som vi byggde för någon vecka sen till henne. Satt ihop rör ikväll som gick från hennes bur till lekhagen så att hon fick vandra imellan själv så vi slipper bära henne och så.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0