Du är den stjärnan från de blå <3

2011-04-04

Vaknade för en stund sen och nu har jag lekt lite med Bella i hennes nya lekplats som jag och Anna byggde igår. Hon gillade den verkligen, det vart mke nytt för henne.

Jag är sjuk och sitter hemma och gör ingenting. Jag är ensamen och det är väldigt skönt. Och så funderar jag på att ta lite frukost nu, har inte ätit än. Det är världens finaste väder ute. Bara om det skulle vara lite grönare så skulle det vara som om det var sommar. Ska nog gå ut en kort sväng sen. Jag måste plugga oxå, till provet imorgon. Jag vet inte ens vad man ska kunna? lätt och plugga då lixsom, kommer ju gå åt helvete.

Men ja, ska gå nu, bloggar mera senare :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0