en fotorunda med Anna :)

2011-04-16

har precis kommit in från en fotorunda med Anna. Blev väldigt många bilder idag. Det är ju som sommarväder ute också. Vi gick bara i tröjor och nu så har vi dörren öppen. Känns verkligen som sommar nu, det är bara ledigheten som saknas ;o Anna tycker att jag ska lägga upp varenda bild nu som vi har tagit. Men det hoppar jag nog över, delsvis för att det tar förbaskat långt tid och så vill jag inte visa massa dåliga bilder på mig ;) men jag kan väll lägga upp hälften typ, alla som vart bra.






Orkar inte lägga upp några mer bilder, datan segar lite nu ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0