en lugn lördag :)

2011-04-02

har försökt att pluggat lite nu på kvällen till provet vi har på tisdag. Det känns lite som att jag inte precis kommer hinna med med pluggandet och inte klara av provet. Men jag får väll kämpa så mke som jag orkar och så får vi se hur det blir.

Det är en lördags kväll och det finns ingenting att göra. Kollade lite förut om det gick någonting bra på tv, någon film eller nått. Men det fanns ingenting som intersserade mig.
Har försökt att få upp Bella lite och leka med henne och lära känna. Men hon vill ju inte släppa sin sömn. Hon måste vara en annorlunda hamster, dom är nattdjur och trivs bättre i mörker än i ljus... det är kålsvart inne på mitt rum och hon vill inte komma upp? :o hahah.

Nehe, pappa säger att han ska fixa lite fika nu :) det är bara han, jag och Anna som är hemma. Väldigt lugnt och skönt. Ska bara kolla genom lite bloggar, senare går jag här ifrån.
Ska jag slänga upp någon bild med?

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0