en springtur och solning gjorde susen

2011-04-17

Har precis kommit in nu från en springtur o lite solning, väldigt skönt i det här fina vädret. Känns verkligen som sommar nu. Ska hoppa in i duschen snart, Anna måste bara bli klar först. Ska nog gå ut en sväng och leta fram efter en hängmatta?

Ikväll så blir det nog att grilla med några vänner tsm med familj. Inte helt bestämt men vi tror nog att det blir så. Kommer verkligen kännas som sommar, första grillningen. Nu är äntligen den här, det vi alla har saknat enormt och letat efter, sommaren <3!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0