en vanlig helg, eller inte :))

2011-04-23

Först så får jag be om ursäkt för mitt hemska bloggande. Men det är påsk och jag har varit upptagen hela helgen. Igår så var jag ute hela förmiddagen med Anna. Senare på kvällen så var jag och min familj i Norrhult och grillade tsm med mormor & morfar och kusiner morbror/moster. Väldigt trevligt och gott. Vi var kvar där till halv elva på kvällen kanske, en helt underbar kväll. När jag kom hem så städade jag ordning i mitt rum och sedan så hoppade jag i säng.

Idag så vaknade jag vid nio, gick upp och åt lite halft påskfrukost. Åkte sedan in till Västervik med familjen och träffade släkten. Vi åt middag tsm och fikade. Firade påsk tillsammans samtidigt då vi firade min ingifta moster. Båda dagarna har varit helt perfekta. Hade inte med kameran till något av det så det blir inga bilder ikväll.

En kort och lagom inlägg för min helg utan att bli uttråkad. Och i morgon så blir det att åka på lite party ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0