engelska-bas

2011-04-20

Sitter i skolan och har engelska bas med Peggie, hon stavas så va? xd haha. Jag vart klar med mina uppgifter på en kvart så jag får egentligen ha rast för henne. Men sen så sa hon att vi fick använda datan till annat som blogga och facebook :D väldigt schyst av henne tycker jag.

Bloggade ju ingenting igår. Men jag orkade verkligen inte och så hade jag ingeting att skriva om. Men dagen såg väll ut som alla mina andra, fotade lite tror jag. Och så lekte jag lite med Bella och fixade lite med hennes bur. Det var ett väldigt fint väder igår, sommaren har verkligen kommit. Jag var ute och fixade i Toffsas bur med, måste så lite nytt gräs i hennes bur med. Är ju helt tort och jordigt bara i hennes utebur efter den långa och kalla vintern.

Peggie kommer nu och ser vad jag gör och läser xd haha, och hon säger att hon stavas så, Peggie :)

Kommentarer
Postat av: Jessie Z

Åh ho bloggar du...nice

2011-04-20 @ 15:44:34



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0