har städat hos Bella nu :)

2011-04-14

Så nu är det rent och fräsht igen i hennes bur. Problemet är att självaste mitt rum ser förjävligt ut nu. Jag får väll ta en städning där med senare ikväll. Jag måste plugga med. Har pluggat varenda kväll nu på sistonde. Jag behöver lite frihet känner jag, någon som vill hitta på någon?

Vet inte redigt vad jag mer kan skriva. Känner att min blogg är väldigt vädelös just nu. Jag skriver inte så mke om dagarna och så händer det inte så jätte mke i mitt liv.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0