hejdå sjukan :D

2011-04-06

Känner mig jävligt pigg efter att ha varit sjuk nu i 5 dagar :) Har inte hittat på så jätte mke ikväll, borde ha tagit i tag i läxorna, men jag hittar ju inte min ork! :o Utvecklingsamtalet har jag ju redan skrivit om, och skolan. Anna och jag var ute och sprang nu på kvällen, var ute 40-50 minuter kanske? joggade bara lite lätt, vi ska bara först få upp konditionen lite. Senare så tar vi i mera. Så kommer mitt nya liv se ut: träning och plugg. Ska verkligen försöka och ta i tag i skolan nu, måste verkligen. Gärna innan åttan, då vi börjar få betyg. Då ska jag verkligen vara en pluggare :d haha, ne vi ska inte gå över gränsen nu. Men jag ska iallfall klara skolan galant.

Duschade för en stund sen, sitter bara i en stor tröja med håret uppsatt på något vänster. Tänkte om jag skulle äta någon nu, är väldigt hungrig för att vi åt så tidigt idag. Sedan läsa igenom allt som vi har i läxa lite smått, och så tänkte jag sova. Tidigt igen, kan vara skönt efter en sådan dag ;)

Gammal bild!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0