jag är glad för våran skull :')

2011-04-01

kom på att det är ju första april idag. Vilken tur att jag inte gick till skolan ändå, skulle jag bara bli lurad hela tiden, haha. Har ätit min lunch nu, en fralla och o´boy. Det vart lite som min frukost med, åt inte så mke i morse till fruksot. Men jaja, jag åt iaf en fralla och o´boy nu, kollade på Phineas och Ferb med på Disney Channel. Haha, de är bra faktiskt.


två nytagna foton -

Nu så tänkte jag gå och leka lite med Bella och lära känna henne mera. Hoppas hon inte sover och är en sömntuta ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0