jag börjar idag :)

2011-04-13

Det är den trettonde idag va? orkar inte springa och kolla, haha.

Har inte gjort så mke idag mer än att ha varit i skolan och ätit mat nu. Men det har iaf varit en helt okej dag. Kanske varit lite trött och hängig i skolan men det är bara att kämpa lite för att hålla sig vaken. Hade engelska prov idag. Den ska vi inte tala om hur den gick, fick lite damp på den så vi lägger den åt sidan.
Ikväll så tänkte jag gå ut och springa lite. Var ett tag sen nu senast. Sen så måste jag plugga till musikprovet som är på fredag. Har prov imorgon med, i svenska. Men det kan jag nog, som jag tror iallfall. Har ändå inte grejorna hemma så jag kan inte plugga till det. Sen så måste jag duscha och göra lite små saker med :)

Tänkte att jag skulle starta på 30 dagar idag. Jag kör på den snart, så fort jag har gjort lite saker nu innan ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0